Gå til primært indhold Gå til footeren

Et foredrag med Thomas Ritter giver jer:

  • Metoder til at skabe sammenhæng i forretningsmodeller for vækst
  • Indsigt i Big Data's potentialer og hvordan de kan udnyttes i nye forretningsmodeller
  • Værktøjer til at forbedre virksomhedens kommercialisering og kundefokus
Professor Thomas Ritter er en af landets førende eksperter indenfor markedsstrategi, kundeindsigt og kunderelationer, og er kendt for sine skarpe modeller, udfordrende spørgsmål, klare svar og ikke mindst underholdende foredrag. 
Læs den fulde profil: Thomas Ritter

Send en uforpligtende forspørgsel på Thomas Ritter

Foredrag

Thomas Ritter foredrag: Skab sammenhæng i forretningsmodellen

Mange virksomheder har lært at analysere deres forretningsmodel - næste trin til vækst er at skabe sammenhæng mellem de forskellige elementer. I over 10 år har Thomas udviklet en enkelt men effektfuld metode til at kortlægge, analysere og udvikle forretningsmodeller. Ved at stille skarpt på sammenhæng i forretningen kan virksomheder identificere vækstlommer og innovationsmuligheder, og dermed indfri deres vækstambitioner.
Forespørg: Thomas Ritter Skab sammenhæng i forretningsmodellen

Thomas Ritter foredrag: Fra Big Data til Big Business

Big Data skaber helt nye forretningsmuligheder, men kun hvis entreprenører og virksomheder stiller sig de rette spørgsmål og kan skabe innovative og profitable forretningsmodeller. Thomas præsenterer Big Datas fem bølger og deres forretningsimplikationer, og stiller skarpt på Big Datas udviklingsmuligheder. Den næste bølge af Big-Data wau-effekten er på vej: at skabe radikalt nye forretninger baseret på Big Data.
Forespørg: Thomas Ritter Fra Big Data til Big Business

Thomas Ritter foredrag: Kommercialisering er Danmarks næste vækst-bølge

Efter maskinrummet er trimmet med Lean er den næste stor vækstfaktor at trimme virksomheders kommercialisering. Vi oplever for tiden en genfødsel af kommercialisering med massere af virksomheder, som ønsker kunder i fokus og bedre værdiskabelse for kunder. Men hvordan? Thomas viser rundt i den kommercielle del af virksomheder: hvordan måler vi vores kommercielle konkurrencekraft, hvordan er vores kommercialisering forankret i forretningsmodellen og hvor innovativ er vi i den kommercielle del? Den næste vækstbølge er baseret på bedre kommercialiseringsevner – og det er ikke for tidligt at få styr på det!
Forespørg: Thomas Ritter Kommercialisering er Danmarks næste vækst-bølge

Thomas Ritter foredrag: Den gode kunde

Er alle kunder gode kunder? Mange virksomheder forholder sig ukritisk og ikke analyserende til deres kunder – og reagerer derfor heller ikke på ulønsomme kunder. Men der er et stort optimeringspotentiale i at gennemgå kundekartoteket en ekstra gang og sige farvel til de dårligste kunder. I dette foredrag kommer Thomas hele vejen rundt om definitionen af de dårligste kunder og hvordan man forholder sig til dem. En aktiv tilgang har nemlig vist sig både at gavne bundlinjen og arbejdsmiljøet.
Forespørg: Thomas Ritter Den gode kunde

Thomas Ritter foredrag: Styr din kunderelationer

Alle virksomheder arbejder med segmentering – men ikke alle formår at omsætte anstrengelserne til øget omsætning og profit. Thomas viser i dette foredrag vejen til en effektiv og brugbar segmentering af dine kunder og dermed mulighed for øget vækst. Bl.a. introducerer Ritter et relationskompas, der viser vejen til at optimere kunderelationerne og hvordan man balancerer værdiskabelse og relationsledelse, så kunderelationer udvikler sig optimalt.
Forespørg: Thomas Ritter Styr din kunderelationer

Thomas Ritter

Bliv klogere på markedsstrategi, kundeindsigt og kunderelationer.

Thomas Ritter har arbejdet med mange virksomheder og søger at skabe bro mellem teori og praksis. Hans ekspertområder er bl.a. B2B, B2C, CRM, relationsmarkedsføring, strategi og segmentering. Han deler også sin ekspertise gennem sin bog ”Alignment Squared”, der fokuserer på udviklingen af forretningsmodeller.

Thomas blev i 2008 udnævnt til modtager af Dansk Marketingsforsknings Pris, hvilket vidner om hans anerkendelse og bidrag til markedsforskningens verden.

Book Thomas Ritter til oplysende foredrag, og gør jeres organisation klogere på marketingstrategier, big data og kommercialisering.

Send en uforpligtende forspørgsel på Thomas Ritter

Brug for hjælp?

Telefon: 35 12 12 99

E-mail: kontakt@forfatterforedrag.dk