
Anne-Marie Dahl
5.00 ud af 5
Topanmeldt!5 ud af 5
Foredraget relaterede på en god måde til de aftalte fokusfelter (arbejdsmarked og foreningsfællesskaber i fremtiden)
Gert Aagaard Van Hauen
Den Danske Dyrlægeforening
5.00 ud af 5
Topanmeldt!5 ud af 5
Foredraget relaterede på en god måde til de aftalte fokusfelter (arbejdsmarked og foreningsfællesskaber i fremtiden)
Gert Aagaard Van Hauen
Den Danske Dyrlægeforening
Anne-Marie Dahl er fremtidsforsker og driver sin egen virksomhed Futuria. Anne-Marie er cand.scient.pol. med sidefag i psykologi, har tidligere arbejdet ved Instituttet for Fremtidsforskning, som rådgiver på Christiansborg og som sekretariatsleder i en landboforening. Hendes forfatterskab inkluderer værker som “Popstars-generationen – nutidens unge, fremtidens arbejdskraft” og “Genveje til fremtiden – fremtidsforskning som virksomhedsværktøj.”
Hendes foredrag tilpasses specifikke emner og virksomheder og præsenteres med let og engagerende sprog. Anne-Marie bruger inspirerende billeder og hverdags-eksempler til at illustrere sine tankevækkende budskaber om fremtiden. Udover at levere foredrag i Danmark har hun også holdt foredrag internationalt, herunder i Sverige, Norge, Grønland, Finland, Tyskland, Belgien, England og Frankrig.
Book Anne-Marie Dahl til et inspirerende og oplysende foredrag om fremtidsforskning og megatrends.
5 ud af 5
Foredraget relaterede på en god måde til de aftalte fokusfelter (arbejdsmarked og foreningsfællesskaber i fremtiden)
Gert Aagaard Van Hauen Den Danske Dyrlægeforening
5 ud af 5
Meget engageret og nærværende foredrag om det fremtidige arbejdsmarked og nutidens unge. Gav anledning til mange refleksioner. Anne-Marie Dahl har stor viden om emnet og en god indlevelsesevne i forhold til sit publikum.
Peter Wagner Dansk Bryggeri
5 ud af 5
Anne-Marie Dahl havde meget fin fornemmelse for tilhørernes ønsker og leverede et spændende og underholdende foredrag. Vi er meget tilfredse.
Torben Krarup Køge Arbejdsgiver Netværk
5 ud af 5
Kompetent og underholdende. Så bliver det ikke meget bedre.
Eigil Johannesen HK Post & Kommunikation
5 ud af 5
Politikere, Seniorråd, ledere, øvrige var meget begejstret for energien i foredraget samt styring af temagrupper. Godt udbytte af dagen til den videre proces.
Anni Oksen Aabenraa Kommune
Finder I forbrugerne uberegnelige i dag - så velkommen til fremtiden. Fremtidens illoyale og situationsbestemte følelsesforbrugere er umulige at indrette sig efter. I dag - billigt og discount, i morgen - økologisk, om en time - æg med historien om lykkelige fritgående høns eller den søde (og velsmagende) gris Hubert. Forbrugerne står midt i et krydsfelt af megatrends, der peger i flere retninger. Vi er på vej ind i et følelsessamfund, hvor forbrugerne i stigende grad er drevet af situationer og stemninger. Samtidig udfordrer den internationale konkurrence med discount og globale produkter. Tag med på en rejse ind i fremtiden, hvor vi også besøger fremtidens flydende familier, de unge vilde ældre, SoMe-generationen og forbrugere, der køber sig til ro via langtidshævet brød i en alt for stresset hverdag.